вторник, 17 април 2012 г.

люляково и...

.
Люляково е...
Уханието на люляк днес ме усмихна, когато минавах покрай храст, все още неразцъфнал напълно. В следващите дни ще е истинска омая...
А днес... невероятен ден!
Прекрасен... малко мързелив, но много влюбен... и палав ;)
В очи прекрасни усмивки срещнах...
И радост видях...
На чаша кафе с мен сподели денят ми специален...
С топлина и нежност следобедът ме прегърна...
И пак жена специална се почувствах... и щастието с мен е...
Обичам го...
Обичам го, защото щастието ми дарява...
Обичам го, защото истинска съм с него...
Обичам го, защото с него пак мечтая... и живея...
Обичам го... заради всичко...
Пролет е... с люлякови нощи...
Нощите ни несподелени ще останат... А дните ни от споделеност ще преливат в обичта ни...
Обич... Любов... Щастие... Магия... Живот...
А уханието на люляк... в мен ухае на любов...

Няма коментари:

Публикуване на коментар