вторник, 3 април 2012 г.

смяна на сезони и...

.
Смяна на сезони...
Смяна на настроения...
Смяна на занимания...
В основата са вдъхновения.
Лесно е да се напише тази дума, а до скоро не знаех смисъла й. Поне не и пълния й, истински смисъл...
В дните, когато сезоните осезаемо се разграничават, когато сивото в цветност се нагиздва, промените навсякъде край нас са.
А промените в мен затвърждават и осмислят същността ми. Харесвам слънчевите усмивки и пролетните настроения на природата усещам. Това усмивки ми носи и особено усещане за хармония. Защото и в мен е хармония.
Да, хармония е в мен!
И промени кардинални не искам, нямам нужда от тях...
Защото с времето все по-хубаво е туй, което вече имам!  Чувствам се късметлийка и закриляна от съдбата. Съдбата ми поднесе дар във време за мене трудно и кръстопътно. И този дар ме радва всеки ден.
С всеки ден съм по-добра /истина това е/. По-спокойна съм и по-уверена. По-щастлива съм и по-доволна. По-истинска съм, по-съм себе си.
Сега осъзнавам какво е да усещам себе си и да бъда себе си. Прекрасно е!
Няколкото часа, в които хармонията в мен е, достатъчни са, за да оцелявам и да успявам до някъде да се съхранявам. А после пак любов зарежда ме и щастието с мен е...
Усещане за щастие... а полетът на душата е тъй прекрасен... толкова е леко...
Любовта е с мен... при смяна на сезони...

Да, любов моя, ти си моя дар от съдбата... и аз съм твоя ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар