сряда, 29 февруари 2012 г.

завършек на деня...

.
Не е вярно, че денят се познава от сутринта.
Не се познава дори от обеда ;)
Денят имаше най-прекрасния си завършек...
И нищо от сутринта или обеда няма значение...
Най-хубавото е неочаквано!
Най-вълнуващо е!
Вече съм сигурна къде е мястото къде губя нервността си. Губя главоболията си. Няма ми лошите настроения. Умората ми се изпарява.
Знам къде съм спокойна и в хармония! Знам къде вдъхновението е с мен. Мястото където душата ми лети и пее... При теб!
При теб е тъй вълшебно! В свят различен съм. Но с теб съм себе си. Най-истинска, най-жива... просто аз...
И нищо друго ми не трябва щом съм с теб! Обичам те!
Да виждам пламъка в очите твои, за мен дар по-голям няма. Искрите, във очите мои, виждаш ти... искрите за живот...
Щастието мое с теб е!
Благодаря, любов!

Няма коментари:

Публикуване на коментар