петък, 3 февруари 2012 г.

пролет в мен...

.
Въпреки снега навън и нечовешките минусови температури в мен е пролет.
Душата ми е пролетна. В дъга облечена е всеки ден. Дъга от чувства топли и изпълващи до цялост.
Душата ми е в полет. Полет безграничен...
Хубаво усещане е усещането за цялост. Когато липса няма в душата моя. Душа стоплена с прегръдка най-желана, приласкана с целувка нежна, омаяна от поглед палав... Душа и тяло загубили мисълта за време, за сезони.
Сезонът е един. Сезонът пролетен е. Сезонът е... Любов...
Любов за двама... с пролетна дъга се заиграли в зимен ден...
Пролет всеки ден за мен е...
Нека бъде!

2 коментара:

  1. Е, любовта те кара да цъфтиш. Като пролетта :)

    ОтговорИзтриване
  2. Пролет... Любов... Живот... - синоними са ;)
    Добре дошъл си, Earendil a. k. a. Николай Атанасов!

    ОтговорИзтриване