вторник, 14 февруари 2012 г.

днес си мисля...

.
Друго исках днес да си напиша тук...
Но от толкова розови сърца и любовни думи...
Музата ме поведе в дебрите на разните ми мисли...
Любовта, както казва  - тя се живее...
Любовта е… Любов. - твърди в Панаира си Vira...
Харесаха ми истинските им мисли.
И се питам... Любовта нима само днес е? ... за да празнувам...
Та аз празнувам всеки ден и всеки миг, в който Любовта е с мен.
Любовта ме изпълва и ме учи на обич...
Любовта ме боли, но и на криле ме понася...
Любовта ме търси, а аз я намирам...
Любовта ме открива, а аз я рисувам красива...
Рисувам я с думи, а после с целувки...
Рисувам я с нежност, а после със страст...
Рисувам я с тишина, а после с песен запява сърцето...
Любовта се рисува, тя се и пее, те се лети, тя е... живота...
Любовта се живее... с любов...

Благодаря любов, че си с мен... и те живея...

Няма коментари:

Публикуване на коментар