понеделник, 15 февруари 2010 г.

новата ми визия...

Когато си правих моето местенце, моята Фея ми оказа неоценима помощ. Без нея това нямаше да се случи никога. :) Тогава тя ми предложи да разгледам и други шаблони, за да си избера нещо като за мен... Вероятно многото информация ме стресна, е, и на мен се случва ;). Но ето, че преди няколко дни нещо ме загложди... И резултата е налице. Снощи избрах новата си визия. След необходими настройки и корекции днес съм много доволна от резултата.
Да не си помисли някой, че съм факир на тези метаморфози... Всъщност вече съм ;):), но само и единствено със съветите на моята Фея и на Владо. Хубаво е, че има такова място, където начинаещи като мен да се чувстват уверени в това, което правят и да постигат резултатите, които са търсили.

Ето, зелената поляна, вековните /е не са на век, но са все пак на стабилна възраст/ дървета, белите дрехи, символ на чистота, на свобода, на лекота... а и зеления цвят ми е любим, и ме успокоява.... чувствам се оптимистична и в хармония със себе си и с вътрешното си Аз, и със заобикалящия ме свят ;)
Е, това съм си Аз.

14 коментара:

  1. Няма само аз да се изтипосвам със нова премяна.Честито! Много си готина. :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, благодаря!
    И ти си готина! Все се канех да ти напиша, но улисана тук...
    Ми, така де, кат' сме си готини, нека да ни видят ;)
    :):):)

    ОтговорИзтриване
  3. Отличен шаблон ти е избрала Феята.Слушай я винаги.

    ОтговорИзтриване
  4. Фея, сестра по душа на Амазонка15 февруари 2010 г. в 20:50

    Честита и благодатна да ти е "Новата Земя"! :)
    Пожелавам ти тази свежа зеленина да роди още много радващи душата ти "новости" ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Владо, благодаря!
    Слушам си я, нали ми е Вълшебна Фея...
    Благодаря и на теб, съветите ти са страхотни и... много ми помогнаха!

    ОтговорИзтриване
  6. Мила ми, Фейо, сестра на душата ми, благодаря!
    Вярвам, че пожеланията ти ще се сбъднат!
    :):):)

    ОтговорИзтриване
  7. Честита придобивка. Много по-добре изглежда така :))

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря, Балтазар!
    И аз се чувствам по-добре така ;)

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря, Емо!
    Радвам се, че ти харесва! И на мене си ми харесва ;)
    :):):)

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесна визия, вписва се с теб самата! :):):)

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря ти, Незабравима!
    :):):)

    ОтговорИзтриване