неделя, 21 февруари 2010 г.

мисли, намерения и действия...

Не веднъж съм забелязвала колко са летливи мислите. Тръгвам от тук и достигам... толкова далече, колкото не съм предполагала, че е възможно. Колко често се случва да мисля за нещо, да имам намерение да го направя, а да се получи друго... Не, не означава, че полученото е по-лошо, много често е доста по-добро от първоначалните намерения и очаквания. Случва ми се да тръгвам от намерение... не знам как да го изпълня... и идея си нямам... мисля, но мислите са празни... и в един миг осъзнавам, че намерението е реалност. То се е случило... преди време бих казала "случайност", но днес знам: няма нищо случайно... така е трябвало. ;) Колко е силна мисълта... и изобщо сила има ли...? Не мога да го обясня, вероятно не е необходимо, щом имам усещането за силата й... В опитите си да се съсредоточа върху една мисъл, което все по-често е възможно, понякога се изненадвам до къде може да ме заведе мисълта. Една и съща мисъл ме води по различни пътища и пътеки... до себе си... Изненадата ми от многообразието на мислите, които поражда, на чувствата, които предизвиква, е толкова пъстро и разнопосочно, че поражда въпроси за възможността на контрастите от усещания... Харесват ми тези... пътешествия...

Няма коментари:

Публикуване на коментар