вторник, 17 май 2011 г.

роза и луна...

.
Днес се събудих рано. Изненадах се от себе си.
Но пък винаги се чувствам по-добре, когато съм станала по-рано. Особено ако е било без помощни средства ;)
Разходих се и намерих обяснението при Светла. Усмихнах се, защото ми харесва когато луната ми влияе с бодрост. Този път ги няма безсънните нощни настроения. Няма ги и сълзливите и нервни състояния, които мъчат мен, но най-вече ги усещаше любимия ;)
Равносметката накратко сочи - равновесие по пълнолуние ;)
Миналия ден се влюбих в розата на Цвети.
А днес почувствах се роза... Напоена с нощната роса и свежест. Усещаша силата на пролетния ден и устрема на мислите и намеренията мои. Енергията с мен е. За да е пълна картинката край мен, парфюмът с розов аромат в облаче уханно ме обви.
Днес съм роза... напук на мрачното време навън, разцъфтяла си усещам душата моя.
Приоритетите ми днес са подредени. И всичко по вода върви ми.
Още има от деня, но знам си, че спокоен ще завърши. В плановете има още две-три задачи неотложни, а другото ще бъдат дейностите по желание, които от намеренията мои начертани са. Ще ги изпълня, защото имам си мотив голям.
Усмихната съм и в душата си. И се харесвам, ей такава. Когато в мир съм.
Та дори и по пълнолуние ;)

Снимката е на Цвети!
.

2 коментара:

  1. ехе, тема рози, много синхронично от вчера насам :) поздравявам те с една космическа роза http://www.space.com/11251-photo-red-rose-star-cluster.html

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, antinoia!
    Прекрасен поздрав! Благодаря! :):):)

    ОтговорИзтриване