четвъртък, 26 май 2011 г.

сутрин...

.
Сутрините са вълшебни!
Пролетта е в разгара си.
От отворения прозорец нахлува свежо утро с песните на птици, унесени в любовен порив.
Сутрешният хлад е мотивиращ и събуждащ сетивата.
Пролетни ухания изпълват въздуха кристален. Само пролетта може да го прави такъв.
Нещо в мен ме предизвиква и извежда вън. Боса по тревата ме повежда. Сутрешната роса ме свързва със земята. Усещането е за принадлежност и отдаденост на природата, която ме е създала.


Снимката е на Драго.
.

3 коментара:

  1. Много подходяща музика към поста би била - полета на бръмбара :)

    ОтговорИзтриване
  2. Красиво и вдъхновяващо! Поздрави, Амазонка!Хубав, пролетен ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Емо, чудесна идея! Благодаря!
    Благодаря, Цвети! Усмивки!
    :):):)

    ОтговорИзтриване