сряда, 28 април 2010 г.

щафета

Няколко дена не ми оставаше време да се завъртя из любимите си местенца в нета. Но днес си наваксах. :) И изненада! Намерих си покана в едно наскоро открито от мен приятно местенце - Agaq's book, Благодаря! Поканата е да участвам в щафетата "кои са десетте неща, които обичаш и петте неща, които никой не знае за теб". Да опитам: - обичам да обичам; - обичам децата си; - обичам Вълшебната си Фея; - обичам да чета книги; - обичам да слушам музика според настроенията си; - обичам да карам велосипед; - обичам да правя снимки; - обичам да ме гушкат; - обичам да се усмихвам; - обичам да експериментирам в кухната; Никой не знае за мен: - не знае, че обичам ... и много ме боли, когато ми каже, че се заблуждавам и скучая; - не знае, че обичам да пея когато съм сама; - не знае, че мразя кантара си, вече десетилетия; - не знае, че още си спомням момчето в седми клас, с което се прибирах от училище; - не знае, че вчера плаках, когато отново чух "да отложим за утре"... Исках да изброя още много в списъка с обичането... това изобщо не е избор по значимост, по-скоро е резултат от моментното ми състояние. За нещата, които не знае никой - тук в нета почти никой не познава Амазонка, а в реалния живот тя е доста открита и доверчива жена. Разбира се и в живота си е запазила една част от себе си, която пази и, която й помага в трудните моменти. Вероятно така е с всеки от нас. Стига съм философствала, време е да изпратя и аз моите покани за щафетата. :) Ще се радвам да приемат щафетата от мен Ondine, momenti-momenti, САНДО, Nezabravima, Усмихнат и топъл пролетен ден! :):):)

4 коментара:

  1. Усмихнато и топло да ти е - благодаря, че прие поканата!
    "Обичам да обичам" е философия, за която те поздравявам!
    Вярвай на Феята, която е до теб, тя показва най-верният път!

    ОтговорИзтриване
  2. Много благодаря,за оказаната чест! :$Ще се наложи да ти откажа...пък и като гледам твоите 90% се припокриват с мен! ;)
    п.п. Тук съм написала нещичко...
    ;),ако те интересува, друго с удоволствие бих ти го написала ,но на мейл!

    Поздрави! ;)
    текст

    ОтговорИзтриване
  3. Amazonka, мила и аз ти благодаря за вниманието! Но и аз като Ondine...
    Щях да кажа, че нямам време...но това е само извинение.
    Май просто не си падам по щафетите и много трудно пиша по поръчка. :(
    Но при всички случаи ме трогна и ти благодаря. Ако има нещо- на Е-мейл-а. :) :)

    ОтговорИзтриване