понеделник, 24 декември 2012 г.

празници...

Празници...
Не ми се празнува без теб...
Четвърта година сърцето ми копнее за прегръдката ти в празничната нощ...
Надеждата и вярата си с теб да споделя аз искам...
Добре, тази година опитах спокойна да бъда. Да дам на децата си това, което им трябва. И бях добра и търпелива. С усмивка компромиси правеща... 
Но... Не всичко от мене зависи... Родата голяма да вразумявам наложи се...
А децата - урок по разум и мъдрост те на старите дават...
Толкова често животът с леден душ ни залива. Защо не научим, че търпение трябва. Към най-близките... Защо не разберем, че смисъл от грубости няма...
Животът е толкова кратък, че безумие е сами да го тровим... 
Уморих се...
Искам при тебе да бъда...
При теб ми е топло и истинско... 
При теб ми е нежно и смислено...

Толкова много ми липсваш...
Боли ме душата...
Нима за болка на този свят сме родени?
Искам с теб начало да сложим... 
Добро и красиво да бъде!
Искам с теб едно неделимо да бъдем... 
Щастливи да бъдем!
Нека заедно да си го пожелаем...
Двама да бъдем...

Толкова много те обичам...

4 коментара:

  1. Честита Коледа, Амазонка! Здраве и успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Честита Коледа, Цвети!
    Здрава, усмихната и топла...
    :) :) :)

    ОтговорИзтриване
  3. Честита Коледа,Амазонка! Желая ти топлота, здраве, душевен мир и много много Любов! Нека е!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти, Ира!
    Честита Коледа и на теб! Нека бъде здраве, щастие и любов! Нека бъде мир и хармония!

    ОтговорИзтриване