неделя, 24 юли 2011 г.

по-добре е да изчезна...

.
  Когато осъзнаеш, че целият ти живот един провал е...
Когато видиш, че всичко е илюзия голяма...
Когато разбереш, че освен намерения, наречени добри, нищо друго няма...
Осъзнах... видях... разбрах...
Нямам сили...
Провалих се като майка...
Провалът на децата,  мой провал е...
За съпруга не ставам...
Никога не успях да съм добрата дъщеря...
Пред децата авторитета ми го няма...
Приятелите си отблъсквам...
Не съм мечта за никой мъж...
Дори и пари не мога да изкарам като хората...
За нищичко не ставам...

Искам да се скрия...
Искам да избягам...
Искам да изчезна...
... все едно не съм била...

.

8 коментара:

  1. е де, всичко е много по-просто и лесно, само бъди малко по-смела и тегли майната на всичко, което не ти харесва.

    ОтговорИзтриване
  2. и не си мисли, че децата или парите са проблема да го направиш... ще се оправиш, сигурна съм!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти, мила Ясмина!
    Сигурно си права... трябва да се взема в ръце...

    ОтговорИзтриване
  4. Плашиш ме. Стегни се.
    http://www.webcafe.bg/id_1324706326

    ОтговорИзтриване
  5. Хей, крайна си. Какво си мислиш, че другите нямат такива моменти? И защо трябва да ти пука, какво мислят за теб или какво очакват от теб? Ти нали правиш, каквото трябва, това е важното. Който не те харесва каквато си, не те заслужава. Искам една позитивна усмивка (намиг).

    ОтговорИзтриване
  6. Амазонка, благодарност от деца не чакай. От съпруг също. Не се давай на отчаянието. всички се печем на един огън, независимо кое как изглежда! Грижи се за себе си, защото няма кой друг да го направи. Щом правиш каквото трябва, на който не му харесва, негов проблем.Прегръщам те, ти си уникален човек и като такъв си напълно полезна за всички! Това, че на някой не му върви и хвърля вина на другите си е негов проблем. Не се коси, стегни се и се радвай на живота.Заслужила си всички усмивки на света!!!!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Най-лесно е да изчезнеш. Другото е по-трудно. А ти не си падаш по леките пътища, нали? Прегръдки и от мен!

    ОтговорИзтриване
  8. Статията е интересна. Благодаря ти, Valkocompany!
    Заслужава си да се прочете задълбочено и да се помисли: "Трудно е да запазим концентрация, когато сме подложени на толкова много дразнители. Трудно е да "осъзнаваме" през цялото време."

    Да, Светле, не ме заслужава... :):):) само позитивни са днес! Благодаря ти!

    Благодаря ти, Цвети! Заслужавам усмивките! Прегръдка и от мен!

    Hexemexe, май си права, леките пътища не са мои ;) Благодаря ти! Прегръщам те и аз!

    Благодаря ви! Благодаря и на Руми, която снощи ме издири "под дърво и камък"!
    Днес денят е по-различен и аз съм по-...добре. По-съм себе си. И ще бъда!
    :):):) Усмивки, от позитивните! ;)

    ОтговорИзтриване