неделя, 27 юни 2010 г.

душата ми...

Видях тази прекрасна снимка и... изведнъж се почувствах аз... почувствах, че някой е запечатал моята душа...
В същото време слушах и... слушам нещо неземно, нежно и красиво, което докосва душата ми, което я накара и тя да запее...
Особено настроение ме обзе и пожелах веднага да го споделя...

Красиво е, нали?.
.

5 мнения:

Владимир Иванов (krizt) каза...

Красиво е. Благодаря!

Аmazonka каза...

И аз благодаря, Владо!
Добре си дошъл, след несгодите с нета.
:)

DSdiva каза...

Вълшебно е :)

Аmazonka каза...

:):):)

spartaka каза...

Уау,уникална е снимката,красотата на природата съчетана с точното време на фотографията,незнам защо,но страшно ожаднях като видях снимката :);)

Публикуване на коментар

 

Земите на Амазонка © 2008. Template Design By: SkinCorner