четвъртък, 13 май 2010 г.

усещане за щастие...

Какво е щастието?
Изписани са хиляди страници, книги... Казани са хиляди мисли...
Но колкото и да е казано по въпроса, сигурно все има нещичко, което още да се каже. Далече съм от мисълта, че аз ще го кажа. Но пък в моето си местенце мога да си размишлявам колкото си искам. ;) Мое си е...

Щастие... Щастието... Пожелаваме си го при всеки повод, а и без повод. Но какво си пожелаваме... Понякога щастието е една усмивка. Друг път и хиляди усмивки не са достатъчни... Щастието е всичко... и малко... и много... За мен щастието е едно, за теб е друго... Така е днес, утре е обратно...

Щастието е усещане... усещане за полет... усещане за пролет... усещане за топлина... усещане за любов... усещане за нежност... усещане за страст... усещане за радост... усещане за здраве... усещане за мечта...усещане за усмивка... усещане за спокойствие... усещане за живот... усещане за покой... усещане за... ... ... усещане за теб...
Щастлива съм... днес ти си моето щастие, мили!
Прав си. С времето нещата се променят... стават все по-хубави!
Опознавам те по-добре... Усещам те по-добре... Ръцете ти, по-нежни от всякога, ме привличат към теб... Устните ти, по-страстни от всякога, ме възбуждат... изпиват... Чувствам се жена, повече от всеки друг път... Чувствам се желана жена... така както никой до сега не ме е пожелавал, но не ме е и имал така, както ме имаш ти... Събуждаш в мен страст и огън, които никой не е успял да открие... Ти си моят вълшебник, повел ме в свят от цвят и любов... С теб се чувствам цвят... цъфтя... пролет е... щастлива съм!
Опитах се да намеря думите, които да опишат най-пълно чувствата ми и мислите ми... не успявам... няма и да успея...
А сигурно и не трябват думи, щом виждаш в очите ми щастието и любовта... усмивката на щастлива жена...
Обичам си те, мили!
Щастлива съм с теб! Щастлива съм и защото... и аз видях в твоите очи...
.

2 коментара:

  1. Много хубав пост! Да, щастието е в истинската любов..

    ОтговорИзтриване
  2. Любовта винаги е истинска... многолика, но истинска...

    ОтговорИзтриване