събота, 13 ноември 2010 г.

малките радости...

.
Тези дни осъзнах нещо...
Намерила съм някакъв баланс в себе си. Знаела съм, чувствала съм, че истината и радостта са в малките неща, всекидневните дреболии, които не винаги успявам да видя, но сборът им е нещо голямо, нещото, към което се стреми целият живот.
Това, което осъзнах е, че наистина успях да почувствам, успях да усетя дълбочината и верността на горното, което вероятно подсъзнателно, съм знаела, че е вярно.
Чувствам радостта и хармонията с цялата си същност, изпълва ме особено усещане за цвят и топлина при досега с най-малкото нещо, което предизвиква у мен усмивка, а след нея цял облак от светли чувства.Сега оценявам /вероятно сега съм достигнала до необходимата мисловна и чувствена зрелост/ колко е важно, колко е силно, колко е смислено усещането на хармонията край мен, на хармонията вътре в мен. Хармония, която се поражда и поддържа от многото малки неща.
Малките неща... една усмивка, едно докосване, едно телефонно обаждане, една топла дума, погледа в очите на любимия, мисълта за другия, слънчевият лъч, изненадал ме в ранното утро...
Малките неща... толкова са много... възможността да се усети радост от тях, осъзнаването им... това е... живота.
Животът е прекрасен! Най-хубавото нещо, което ни се случва. Сега знам - животът се случва прекрасен, защото ги има малките неща и неподправената радост от тях.

картинката е тук
.

2 мнения:

Zvetanka Shahanska каза...

Амазонка, наистина малките неща създават една съвкупност, което ни кара да се почувстваме живи, радостни...полъхът на ветреца, цветенце, тревичка, слънце, синьо небе...всичко това, ако го забележим, ни дава усещането, че животът е прекрасен. Едни малки чудеса! Приятен и усмихнат ден, Амазонка!

Аmazonka каза...

Благодаря, Цветанка! Наистина денят бе приятен. Избрах да се усмихвам на малките неща. :):):) Хубава вечер ти желая!

Публикуване на коментар

 

Земите на Амазонка © 2008. Template Design By: SkinCorner